Mar 8, 2012

makin besar...


si-rabbit aku  nih...menjak tidor kat tilam sendiri...makin lambat tidor malam...
dan juge makin tak nyenyak tidonye..aishhh....sikit2 asik bangun....dgn alasan...

"babah.....cimot = selimut...."..
"babah kiki =susu"....
"babah...sini...=ajak baring sebelah dia"...

dan paling meng-tensenkan omaknye....asikla merengek.....macam time dia setahun lebih dulu marin....
nape ek anak tak nyenyak tido malam??? ..padehal...sebelom tido..dah kasik makan kenyang2....susu dah sebotol....

kalu bangun nak susu tuh okeh la...bleh diterime pakai alasan utk bangun...nih mandang nak merengek...>! omak dah la memang tidor tak nyenyak...akibat tak keselesaan badan dan perot...ditambahkan lagi rengekan si rabbit nih..
aduyaiiii........takkan ade lagi kat umah tuh...emmmmmmm......



sabor ajela momma nih dadif la dadif.....



2 komen tomen:

Salina@IbuAqil said...

Alolololo!!
Comel!!
Bila diorg dah petah ni kita rasa terhibur sgt kan dear.. :)

ashikin said...

Dadif, so cute! ;)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!