Sep 21, 2011

bebel-bebel dihari rabu..





tgh syiok2 menikmati bekpes pagi tadi....en.hubby koling...bilang anakanda tershenta muntah non stop...makan-makan...munta balik....sampai yg dimuntahnye air saje....


lelaju pulang kerumah..bawak dadif pegi paed biase dia kat nusa bestari....balik umah kasik ubat muntah..kasik makan bubur mekdi..muntah balik...hadoiiii..ape aje yg ade dlm perot awak nak...????


=(


tgk dadif muntah....alahaiii siannye anak aku nih.....napela bleh jadi gini...


last week baru baek demam...tgl balance flu + batok....la nih...datang penyakit baru...


muntah-muntah + ceri beri......


hati tak keruan bile tgk dadif tak sehat nih...yelah mak apak ane yg suke tgk anak tak sehat ye dak...selalu tgk dok memaen....manjat sini...kotes sane...kotes sini....tak puas hati menages....dgr aku jadik tarzan...termenong kejap....la nih...tgk...terlepek..mate pon kuyu aje.......tak best!!!


itula....kate ALLAH..nak suruh aku sedar sket....sementare anak sehat tuh...sayang-sayang la...jgn asik dimarah aje....ate...kalu nakal ye dimarah kan...kalu anak bolayan omaknye jadi tarzan..harus ditangan kan....


aku lak jenis mmg tak leh dgr budak2 menanges....haiii hangen bleh sampai kepale ko....lagi..kalu aku cam baru nak tdo...tetibe nak menanges tak tentu pasal...lagi kuat meroyan aku....haiiii bile tah meroyan aku nak hilang aku pon tak taula...kekadang sian gak tgk dadif nih..asik kene marah aje...asik kene pukol aje....tp itulah.....tahap kesabaran aku belom cecah takat yang lulus la.....camne nak buat ek???


nasebla dadif...awak dapat momma yg agak kejam sikit.....bukan makne momma tak sayang awak la...sayang.....sayang amat!awakla chenta hati momma...mane mungkin momma tak sayangkan awak...awakla penghibur hati momma...awakla pembuat momma sakit jantong...awakla segala2 nye!


but plzz la dadif.....jgn la asik nanges yg momma rase tak patot awak nak nangeskan....


peh tuh kalu dah nanges dah susah nak stop....kalu udah start nanges....dah.....ape lepas tuh serba tak kene....modal....nanges....tensen tau momma....


nih dah tak sehat...makin kuat gembeng awak tuh....ish2.....bersabarla hati...bersabarlah telinga......


muge awak cepat semboh ya hadif adam....momma mau think postif..awak tak sehat pasal awak nak beralih tahun kan....7 okteber 2011 awak beralih ke 2 tahun.....


momma baru nak tekad2 nak cantekkan balik attendance momma....yg pasti..bulan 9 nih...adelah bulan yg menghuru harakan momma....*sigh*


alhadulillah...ALLAH nak uji momma...DIA mau momma sentiase dekat dgnNya...




kengkawan..doakan semuge Hadif Adam cepat semboh yah.....


tenkiu in advanced sesape yg sudi mendoakan..










*psttt betolla  kate kat buku2 tuh....kite kalo tgh peknen...jgn sedeh2..jgn nanges2....nnti anak kuar..banyak ragamnye...mmg sgt betolla weh...pasal aku time peknenkan dadif dulu marin..mmg kerap menanges....nanges kan mende yg simple2 lak tuh...salah satunye....lapo sikit menanges...hahhh..amek ko..terimela kenyataan anak ko kuar mmg  kuat menanges..sape suruh ko tak hepi2 time peknen dulu...ahhhh...takpe...kalu peknen agi pas nih..akan ku pastikan hepi...hepi..lalallalalllallalalalalalalallala*



5 komen tomen:

dee.diyana said...

get well soon dadif. sian momma awak tu..

Amiizaa2001 said...

akish: bg dadif yakult ....cuci perut dadif yg sedang cirit birit...insyaallah....:)

eB ezrin said...

aku nih stiap kali peknen musti stress sbb ader antu yg dengki kat aku camno? hu3

Cik gugu [= said...

alamak...siannye hero aunty...... get well soon ok dadif..... amin..

mama rifQy said...

ciannyee dadif!! sabra ye mommy..nanti2 akan ok la tuh!!!

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!