Aug 30, 2017

Happy belated birthday ayah mami

Takde ape yang hepi melainkan kalau kite dapat hepikan hati orang yang kite sayang.
Aku harap aku dapat hepikan semua orang keliling aku sampai akhir hayat aku.

25/7/17 besday ayah
7/8/17 besday mami

Tanya dorang nak hadiah ape.  Memasing semua kata tamo hadiah ape². Just nak doa dari anak² yg solehah aje.
Ok fine...  Doa tu tiap² hari memang dah hadih utk mami ayah jugak mak abah mertua ku.

Since dorang tamo ape². Kite belanja makan ajela.  Lagipon menjak aku dah berenti dr UEM ni dah lama tak bawak dorang pegi makan luar.  😊

Tak mengapala kan.  Ade.  InsyaAllah ade rezeki akan datang tu lagi besar.  Lagi meng-hepikan hati mami ayah.

Selamat hari jadi mami ayah.
Walau mamiayah tak baca pon blog adik.
Doa sorang anak takde lain dipanjang umur mamiayah,  sehat tubuh badan,  dan dijauhkan mamiayah dari bende yang tak best.

Adik along, menantu dan cucu² sayang mami ayah


Doakan adik sentiasa yeh mamiayah.



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!