Jun 21, 2013

road safety programe


ok....first time jadi usherers aktiviti company...untuk sekian kalinye. 2009 dah stop jadi usherer..pasal peknenkan hadif adam time tuh...lepas tuh teros jadik malas...ko sile la cr gadis2 jelita untuk jadi usherer..hahahhaah...macam diva sangat ko yeh...

pasal aku tak pernah masok legoland....lagi atas pengaruh mummy khessah yg suruh join....maka.....joinla aku untuk jage anak2 angkat company aku...


aku kene jage team BIRU!...yey.....my favvy kaler...and..thanks god..budak2 nih....baek sgt2...lagi...dapat teacher yg memang sgt bertanggungjawap...


dan ini time register...lagi team biru....sangat punctual....lega!

 oleh kerana dah settle..kite cam-whore dulu lehhhh..


 ok..ini dah masok dalam.....tgh tgu VIP datang...



 anak2 yang sangat eksaited bile nampak mr lego...ehh...betol ke itu name dia???



 .ini time doram kat area driving school...punye kerek kan budak nih..dah dapat lesen...


 eh...alamak...gambo dah berterabur la...malas pulak aku nk susun...ni..time nih dah abes program..so we ols pegi naek project X nih...wuuu...best!


 ini snap dr brader photog berita harian...

 hoih!!! gumuks nye mak hayam  time ni










sharp pukol 6 petang...aku pon pulang la...kerane teman sekatil udah kepanasan tgu diluar....minah2 yang laen...doram tgu legoland katup baru reti pulang kerumah uols....

hahahahhaahhaha...

apepon..enjoy...

=)




1 comment:

beat said...

tudia bestnya..masuk free ke?

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!