Jun 14, 2021

Qeushairy dah 9 tahun!

Diam tak diam. 9 tahun dah anak bongsu aku ni. Sekolah dah darjah 3. Covid. PKP tak abes². Tau² Q dah masuk darjah 4 puleks. 
Tiap kali masuk darjah baru. Tiap kali tuuuu hati dia berdebor macam Q memulaaaa masuk darjah 1 dulu marin. 

5/6/2021 tu hari besday dia. Selalu pon memang bawak dia keluar makan je pon. Pasal PKP tak boleh dine in. 





So tanya dia nak makan apa. Mau kek ke tidak? 
So kita turutkan la request dari besday boy. 

Alhamdulillah. Tambah lagi umur. Sehat. 
Takda apa yg buat kita hepi, bila ko tengok anak hepi. Walaupon sekadar makan mekdi je pon 😁. 
Qeushairy ni memang anak yg memudahkan. Konsep dia... Alhamdulillah




Selamat hari jadi anak manja mama. Anak yang paling kool. Anak yang paling sabar hadap kemarahan mama. Mama babah doakan Q berjaya dunia akhirat. Dipermudahkan segalaaaaa urusan mu. 





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!