Mar 12, 2018

Selamat Hari Wanita

Belated wish saja la untuk semua reader blog aku ni😁
Cerita ni time meng-hantar abam ke sogama (read:sekolah agama) .
Dia duk kutip bunga kat rumah orang sebelah.
Sembunyik² kat belakang badan dia naik kereta.
Bila aku tanye apa tu?
Dia kata seprais untuk mama.
Bunga saya amik kat sana tadi.
Nak buat apa bunga tu?  Nak jadi girl main bunga?
Taklaaaa saya nak bagi mama la. .. Spesel untuk mama saya😊

Alalalalala. Sweet kan bujang aku ni.  Abam ni satula dia.  Memang prihatin macam babah beliau juga.

Ingat lagi time mabuk peknen-kan dedek. Lepas makan terus muntah². Nanti dia la tolong gosok² belakang aku ni. . .Legaa rasa time tu😊

Alhamdulillah.  Mudahan dengan isteri dia nanti,  terusla ber-perangai begitu.  Biar isteri rasa disayangi selalu.  Bukan saja duet, cinta.  Sentuhan kasih sayang pon boleh buat isteri happy gile. .

Ni bunga first tu.  Pasal aku tinggal-kan dalam kereta maka layula bunga tu.  Balik sogama abam tengok bunga tu dah layu.  Dia pegi kutip yang lain pulak.  Tak cantik katanta😆

So sweet  la u boy.  Apa pon mama sayang abam dengan dedek. Owhhh babah jugaaaa.  Semua hero mama😍




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!