Mar 24, 2015

anak anak

lame tak cerite pasal diri sendiri kat sini ken?
bukan ape..
macam rase tak best...
ade org stalk then mengata...
then di-perbesar-kan lagi story yg tak berape betol...
hanye dengan ape yg aku tulis...
tup tup...sentap gituuu...
letih...
sentap dia aje yg dia rase..
sentap aku?
hokey..
back to cerita pasal anak..

korang kan tau..
hadif kan skool kt kindy half cina half omputih...
sekarang teacher dia pon teacher cina..
yg mane...aku suke la..
pasal hadif tak boleh ngelat..nak tanak dia kene belajo base cina..
kelas dia pon majaroti cina..
dia sorang yg melayu...

tapi...
akhir-akhir ni..
dia mcm sgt psiko psl perkataan "bodoh"
dia adelah ckp kt aku..teacher dia ade ckp bodoh kat dia & budak-budak kat kelas dia..
so aku kate...takpela..bukan teacher dia ckp dia seorang yg "bodoh"..maybe teacher geram kt awak pasal awk tak dapat nk jawap ape yg teacher soal...

tapi...
ishhhh banyak naw tapi aku kennn,,,

aaa tapi...
makin lame..hadif ni makin kerap benar cakap dan tulis "bodoh" tu..
bile kite tegur,,,
dia cakap.."teacher ckp boleh?"
aaaa ko nampak tak disitu?? 
pengaruh yg heibat amat...
sampai aku pon dia "bodoh" kan jugekkkk...
ko rase macam mane?
pening haku...
kang aku sound techer tu kang..
sian pulak anak aku tu...
kot la di-buli-buli kannye nanti..
maklum..sorang melayu kt situ...
tgh mikir ayat ape yg sesuai utk slow talk dgn teacher tu..
atau korang ade pengalaman atau ade idea acane aku nak ckp ngn teacher yg "PANDAI" sgt tu??

=(

Mak yg risau,



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!