Oct 30, 2012

aidiladha saye...


raye haji untuk tahun 2012 macam biase saje.....mmg tetiap tahun pon...
raye haji disambot dgn sederhana...mungkin pasal tiade baju raya/baju baru...tiade sesi bermaaf-maafan...tiade sesi bagi duet raye....

lagipon boifren ai keje...kalu raye aidilfitri...ade wajib aku dok merentan..
pasal boifren kene kejekennn....

maka..aku 3 beranak ikotla mummy balik ke kampong.....

=)

okla jugek kan...dari ko anak beranaK dok ngadap sesame sendiri...at least kat kampong..aku dpt gak jumpe mocik2 aku...kuzi2 aku...

tp time kat umah tok mad takde snap gambo la....ateeee.....hp aku tertinggal pulak.....abes dah kelam kelibut....siapkan anak2...siapkan barang2 mereka...siapkan diri sendiri lagi......maka henpon.same susu adik bebeh pon tertinggal..owhhh demm...naseb susu dia ade jual kat kedai runcit kat situ..kalu idak....adehhhh..poneng mak nak..susu ape momma nak bagi awak....

raye haji kan hari jumaat...hari sabtu...ajak boifren balik umah mak dia....psttt...ai kan menantu mithali....rese macam lame benor tak balik umah mertua sejak raye aidilfitri hari tuh...tihihihihihihi....


dadif dipagi hari raye aidiladha...ready nak g umah 'mad'....dan...aha....nnti nak buat n3 pasal ini anak...♥

abang & adik....♥♥


dan....nak jugak buat n3 untuk ini anak.....cayunk momma...♥

sokaaaaa...sangat gambo nih....they all sangat cute kannn......sape setuju..kasik angkat mouse sekarangggggg!!!♥♥ ♥♥♥♥♥

untuk yang ini tade caption....=)


ini boifren merangkap teman gaduh..teman sayang...teman manje...teman segale-galenye...

ala...menu untuk raye haji pon tade snap....hampeh kannn aku nih....

apepon.....tetap mengaharap...akan jumpe lagi hari raye aidilfitri juge hari raye aidiladha next year...insyallah...



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!