Sep 13, 2010

raye time...+ gambo raye....




bersiaran dari umah mentua kuh.....penangan dari akibat ape yg berlaku kat umah kuh....jadi aku terpakse dalam redho dok menempel lelame kat umah mentua.....wow!!!!!chaya la akish...dari raye ke 2 sampai la neh....maseh bertahan....mmg cipta rekod!!!!!


so...sementare ade pekidmatan wifi free neh....mari kite gunekan kesempatan..dan perkhidmatan yg ade kat umah mertua kuh ini...chare kan.....umah mertua kuh ade line wifi...ye la.. mak mertua aku tuh kaki game tau...same la dgn mummy aku.....


makenyer...sesi utk aku upload mengupload udah sampai....mari kite tengok...gambo sape yg terpampang kat sini.....sile jgn muak tgk picca2 yang disiarkan...blog aku...suke aku lah kan....nak tepek bape bnyak pon....ade aku kesah...nan ado okeyyyy...


dadif bersame kazennyer...dan makk ngah nabila....


mereka lagi....


dadif bersame pakcu azim...


atok dan nenek kuh!!!!


family aku bersame mummy + ayah...


family besar kuh....


bersame auntie su kuh....hah tgk sersungguh2 mike itu...:)


susah ko!!!!nak amek picca anak bujang kuh itu...cube ko tgk...


tgk.....dadif dah start...mau kejor aku la tuh...


udahnyer....meraunggG!!!!!!!


da only 1....kami bertiga...ini aje yg sempat disnap okeyyy...goyang lak tuh.....mmg x bedong cameran neh tau!!!!


ops....ade lagi 1 neh.....


dadif bersame tok ayah + tok ma nyer...


family along aku...


dadif bersame kak long jihah nyer...


aku bersame nabihah...


dak notti bonda...


tang ini pule.....sedare mare belah en.hubby....


ini pulak...kazen paling junior....sepupu aku yek kengkawan...bukan sepupu dak dadif....


sekian....

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!